poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Ulubieńcy Lipca ♥

Hej kochani,to jest pierwszy taki post w moim wykonaniu czyli Ulubieńcy. Ogólnie Lipiec zleciał mi bardzo szybko,chyba tak jak i każdemu,poniewaz minał juz miesiąc wakacji.Nic ciekawego w tym miesiacu nie zrobiłam,dlatego,że pogoda była naprawde słaba. No,ale teraz zapraszam was juz na ulubieńców. Mam pare kosmetyków,ale nie jest ich dużo.
odżywka garnier Ultra Doux - Moje włosy po użyciu jej są mega mięciutkie i gładkie,szybko się rozczesują.
Znajdziemy ją prawie wszędzie koszt to około 8 zł


Płyn miceralny bebeaty firma biedronkowa koszt to tylo 5 zł,świetnie zmywa makijaż za taką cenę nie oczekuję nic więcej :)

Maskara maybline rocket the wolum koszt około 25 zł,rossman, Tusz swietnie wydłuża rzęsy i je podkreca i pogrubia,tusze z tej firmy naprawde bardzo lubie. polecam :)

Suchy szampon batiste miałam juz 4 rodzaje,każdy sprawdza mi się swietnie na włosy.Gdy mamy awaryjna sytuacje warto miec go pod ręką. Można kupić go w rossmanie za około 15 zł,

JEDZENIE
Od batona twic uzależnilam się w tym miesiącu jadłam go dosłownie codzinnie <3

Oczywiscie w tym miesiacu wielkim ulubiencem są też lody,ale nie mam zadnego zdjęcia,ale lody lubie kazde :D

PICIE
Codzinie w domu była woda z cytryna i kwaskiem cytrynowym,bardzo często to piłam i najważniejsze jest to zdrowe

PIOSENKI
W tym miesiacu mam naprawde fajne piosenki,które mega
pokochałam

KaeN feat. Cheeba, WdoWA -  Zbyt wiele



Selena Gomez  - Good For You

Enej - Kamień z napisem LOVE

Akcent - Przez Twe Oczy Zielone 


Piszcie oczywiście w komentarzach jakich wy mieliście ulubieńców w tym miesiącu :)

16 komentarzy:

  1. Ja pisałam wcześniej o obs. Ty mi pisałaś że obserwujesz i teraz nie wiem czy tak jest, bo nie mam pojęcia jak nazywasz się jako użytkownik. Jak byś mogła to mi napisz w komentarzu jak się nazywasz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fashion life obserwuje 😃
    Licze na to samo 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz jest super. A suchy szampon w ogóle mi nie podoba :(

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda tusz jest swietny,a co do suchego szapmonu akuart u mnie sie swietnie sprawdza.

      Usuń
  4. Mam ten sam batiste :) Ma śliczny zapach <3
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ta odżywkę :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ulubieńcy lipca.
    Obserujemy?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam tę maskarę, no a z piosenek to Demi Lovato Cool for the summer. Bardzo fajny blog, ładny wygląd bloga i ciekawa treść. W wolnej chwili zapraszam do mnie, może mój blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj batony to nie jest dobry wybór, koniecznie zastąp je owocami! :)
    W taki upał wybieraj arbuzy- są bardzo lekkie i zawierają dużo wody więc idealnie nawadniają nasz organizm i gaszą pragnienie. Kwasek cytrynowy zastępuj świeżo wyciśniętym sokiem z cytrynki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sok z cytryny rowniesz znajduje sie w mojej wodzie 😃 a arbuzy tez bardzo czesto jem😘

      Usuń
  9. ja niestety w tym miesiącu nie miałam żadnych ulubieńców :(
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajni ulubieńcy
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/08/79-wakacyjne-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń