poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Typowo letni strój :)

hej,więc dzisiaj stylizacja jeszcze typowo letnia.juz ostanio chyba w tym roku. Wiadomo dni robią się już coraz chłodniejsze.Tak jak każdy juz wie za tydzien ruszamy już do szkoły.Pora powoli już kończyć wakacje.Ja ide do nowej szkoły mianowicie do gimnazjum wy w komentarzach piszcie do której klasy idziecie.I dajcie mi znac czy chcecie aby kolejny post był z seri Back to school:Przybory szkolne,jeśli tak to może w sobote albo i wczesniej sie pojawi :) A tutaj macie zdjęcia,które znowu wykonywała mi mama :) mam nadzieję,że wam sie spodobaja.Jeżeli nie wziołeś jeszcze udziały w konkursie na moim blogu to bardzo serdecznie zapraszam.








Bluzka- croop
spodenki-H&m
Balerinki - stonoga

6 komentarzy:

  1. Ładny outfit :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu bluzki *-*

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega ^-^ Bardzo mi się podoba ten outfit :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie powodzenia w nowej szkole!
    Świetnie wyglądasz ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog :)
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna bluzka! <3
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń