niedziela, 5 lipca 2015

Mój letni niezbędnik

Hejka :) Dzisiaj przychodzę do was z moim letnim niezbędnikiem. Nie są to oczywiście moje wszystkie rzeczy,które uzywam latem np.nie ma tutaj klapek/japonek,ale sa tutaj takie przykładowe rzeczy :D

filtry to jest podstawa latem. Tutaj akurat zrobiłam zdjęcie filtrów do twarzy.ale do ciała mam z tej samej seri co ten z Bielendy. Bielenda filtr do twarzy + do ciała = około 30 zł
Pharmaceris - krem nawilżajacy z fltrem 20 = około 40 zl

Perfumy - adidas około 25 zł
Mgiełka avon - około 14 zł

Eos - summer fruit i mint sorbet - około 23 zł (za sztuke)
Baby lips - 10 zł 9sztuka)
Błyszczyk - aloe sweet gloss - około 12 zł

Wszelkiego rodzaju crop topy w swojej szafie mam baaardzo dużo ich :)
Latem cały czas w nich chodze.

Wianek światnie nadaje się do wakacyjnych zdjęc i festiwali.
Sinsay - 15 zł

Żele antybakteryjne w każdej chwili możemy oczyścić nasze ręce z różnych bakteri.
1 żel biedronka - około 6 zł
kolejne Bath and body - około 8 zł

Najbardziej latem lubie na pazkonciach kolory takie jak:biały i koralowy
Lakier biały - lovly rossman około 6 zł
Lakier różowy - rimel rossman około 15/20zł



Krótkie spodenki szorty  kocham nosić je latem tak jak i npaewno każdy z was :)

Mgiełka nawilżająca avon - około 6 zł ( sztuka)
Tak jak widzicie tło bloga znowu się zmieniło,a to kanał dziewczyny która mi w tym pomogła https://www.youtube.com/channel/UCWgDAwncRuIhs738_pL76kw :)

3 komentarze: